Általános Szerződési Feltételek

1. Bevezetés

1.1. Általános rendelkezések

  • Cégünk gyártói/nagykereskedelmi tevékenységéből adódóan kizárólag vagyonvédelmi, illetve gyengeáramú rendszereket értékesítő, kivitelező és/vagy üzemeltető vállalkozásokat szolgál ki.
  • Jelen ÁSZF megismerése és elfogadása Cégünkkel való mindennemű üzleti és egyéb jellegű interakció alapját és elengedhetetlen részét képezi.
  • A VILLBAU Kft. fenntartja a jogot az Általános Szerződési Feltételek kiegészítésére és megváltoztatására, a hatályos jogszabályi kereteken belül. A változásokról haladéktalanul értesítjük Ügyfeleinket.

1.2. Szerződő felek

  • VILLBAU: mint VILLBAU Biztonságtechnika Kft. cím: 1182 Budapest Üllői út 611. cégjegyzékzám: 01-09-723124 adószám: 13194693-2-43
  • Ügyfél: cégünkkel üzleti kapcsolatban álló egyéni vállalkozó vagy cég, illetve a weboldalon regisztrált felhasználó

1.3. Szerződés (adásvételi, szolgáltatási vagy egyéb megbízási szerződés)

  • A szerződés alapját és elválaszthatatlan részét képezik a világosan és egyértelműen, írásban lefektetett feltételek.
  • A már megkötött szerződésekre a szerződés megkötésekor érvényben levő feltételek vonatkoznak.

2. A weboldal használata

2.1. Átalános rendelkezések

  • Weboldalunk nem webáruházként üzemel, konkrét megrendelésre nincs lehetőség.
  • Előzetes árajánlat e-mailben és a weboldalon keresztül is kérhető

2.2. Üzemeltető

  • VILLBAU, az 1. pontban foglaltak szerint

2.3. Használat feltételei

  • A weboldal használatának elengedhetetlen feltétele az Adatkezelési Szabályzat megismerése és elfogadása (https://www.villbau.com/gdpr/).
  • Minden, a weboldalon található információ bizalmasan kezelendő, harmadik fél részére nem átadható
  • A weboldal egyes részei (pl. alapvető termékinformációk, leírások) publikusan elérhetők, más részei (árak, árlisták, firmware- és egyéb letöltések) csak regisztráció után érhetők el.

2.4. Regisztráció feltételei, menete, szükséges adatok

  • A webes regisztráció önmagában is szerződés, amely meghatározott feltételekkel, az ÁSZF elfogadásával, illetve az Adatkezelési Szabályzat megismerésével jön létre
  • A regisztráció elengedhetetlen feltétele a szakirányban végzett cégszerű tevékenység (tehát regisztrálhat Nyrt., Zrt., Kft., Bt. vagy egyéni vállalkozó).
  • A regisztrációval egyidőben az Ügyfél elfogadja, hogy VILLBAU havi rendszerességgel hírlevelet küldhet részére.
  • Regisztrációhoz a következő adatok megadása kötelező:
  • e-mail cím, név, cég neve
  • Későbbi ajánlat kéréshez opcionálisan megadható telefon szám, számlázási cím, szállítási cím, adószám
  • A regisztrációt minden esetben egyedileg elbíráljuk és várhatóan egy munkanapon belül visszaigazoljuk.
  • Egy cégnévhez több felhasználó is tartozhat, de az első regisztrációhoz tartozó e-mail címen hitelesítjük a többi felhasználót.

2.5. A korábbi villbau.com-on regisztrált ügyfelek

  • e-mailben kapnak értesítést az új weboldal indulásáról és a korábbi regisztráció megtartásának lehetőségéről
  • Belépés után az adataik felülvizsgálata, kiegészítése vagy pontosítása után a továbbiakban teljeskörűen használhatják a weboldalt, mint Ügyfelek
  • Amennyiben nem élnek a regisztráció megtartásának lehetőségével, az értesítéstől számított 30 nap elteltével törlődnek a rendszerünkből

2.6. Regisztráció megszűnése

  • Ügyfél bármikor indoklás nélkül megszüntetheti a regisztrációt, ezt e-mail útján lehet kérni. A regisztráció törlését 30 napon belül véglegesítjük, írásban visszaigazoljuk.
  • VILLBAU fenntartja a jogot Ügyfél felhasználói jogainak és státuszának felfüggesztésére és/vagy megszüntetésére szerződésszegő magatartás vagy tevékenység, illetve együttműködést kizáró érdekellentét esetén.
  • A regisztráció felfüggesztése/törlése után Ügyfél adatainak további kezeléséről az Adatkezelési Szabályzat (https://www.villbau.com/gdpr) rendelkezik.

3. A weboldalon szereplő termékek és árak

3.1. A változtatás joga

  • A termékinformációkat érintő valamennyi változtatás jogát VILLBAU mindenkor fenntartja.

3.2. Terméklisták

  • A jelenleg gyártott és forgalmazott termékeket tartalmazzák
  • A szállítható mennyiségről konkrét érdeklődésre adunk felvilágosítást

3.3. A termékeken feltüntetett árak

  • Csak regisztrált Ügyfelek számára elérhetők
  • Tájékoztató jellegű, listaárak
  • Konkrét megrendelés esetén módosulhatnak (pl. viszonteladói státusz, mennyiségi kedvezmény, stb.)

3.4. A letölthető árlisták

  • Csak regisztrált Ügyfelek számára elérhetők

3.5. Akciók, időszakos vagy bevezető/kifutó kedvezmények

  • A kedvezményes ár visszavonásig, vagy a készlet erejéig érvényes

4. Rendelési információk

4.1. Rendelés leadására jogosult

  • Minden regisztrált Ügyfél

4.2. Rendeléshez szükséges adatok

  • Tételesen meghatározott rendelési lista
  • Megrendelő neve, adószáma
  • Számlázási cím
  • Szállítási cím
  • Fizetés módja
  • Kapcsolattartó neve, elérhetősége (telefonszám, e-mail cím)

4.3. Rendelés leadása

  • Kizárólag írásban (e-mail)

4.4. Árajánlat-kérés

  • Rendszerint megelőzi a konkrét megrendelést
  • Célja a rendelés körülményeinek pontosítása, a rendelkezésre állás biztosítása, az esetleges árkedvezmény érvényesítése
  • Árajánlat kérésére e-mail útján vagy a weboldalon van lehetőség
  • A VILLBAU Kft. által Ügyfélnek kiadott árajánlat érvényessége: 30 munkanap

4.5. Rendelés visszaigazolása

  • Amennyiben a rendelés feltételei teljesülnek és a szükséges adatok pontosan, valamint hiánytalanul rendelkezésre állnak, munkatársunk haladéktalanul – de legkésőbb egy munkanapon belül – visszaigazolja a megrendelést e-mail formájában.
  • A visszaigazolás a megrendelés elfogadásának minősül, a felek vállalják a teljesítés kötelezettségeit az írásban lefektetett módon és határidőn belül.
  • Ügyfél elállhat a már visszaigazolt megrendeléstől a 7.2. pontban foglaltak szerint.

4.6. Fizetés lehetséges módjai

  • készpénz: csak személyes átvétel esetén lehetséges
  • bankkártyás fizetés: üzletünkben erre jelenleg nincs lehetőség
  • előre utalás: a megrendelés alapján díjbekérőt (proforma számlát) állítunk ki, ezt követően, amint a díjbekérőn szereplő bruttó végösszeg utalásra került és rendben megérkezett, a rendelés teljesítése az előre jelzett módon és időpontban megvalósul
  • utánvét: ebben az esetben az utánvét költségét (a szállítási költségen felül) továbbszámlázzuk, az utánvét díja függ a rendelés értékétől, erről pontos tájékoztatást a megrendelés alkalmával tudunk adni, illetve bővebb információ a szállítási költségtáblázaton található

4.7. Több napos átutalásos számla

  • Cégünk ilyet csak szerződött partnereknek állít ki, egyedi elbírálás mellett.
  • Késedelmes fizetés esetén VILLBAU jogosult az Ügyfél felé késedelmi pótlékot leszámlázni, amelynek mértéke a mindenkori jegybanki alapkamat kétszerese
  • Késedelmes fizetés esetén Ügyfél a továbbiakban csak készpénzzel vagy előre utalással vásárolhat nálunk.

4.8. Számla eredeti példánya

  • Házhozszállítás esetén a rendelt tételeket tartalmazó csomagban található

4.9. Termék tulajdonjoga

  • A megrendelt termék mindaddig VILLBAU tulajdonát képezi, amíg a vételár az előre jelzett módon és határidőn belül kiegyenlítésre nem kerül. Ezt követően a termék Ügyfél tulajdonába kerül.

5. Szállítási információk

5.1. Személyes átvétel

  • VILLBAU telephelyén: 1182 Budapest, Üllői út 611.

5.2. Szállítás belföldre

  • Belföldi csomagküldésre szerződött partnerünk: GLS Hungary Kft.
  • Az árufelvételt követően a GLS Hungary Kft. Általános Szerződési Felételei lépnek életbe, a kiszállítást ez alapján teljesítik
  • Az általunk feladott csomagok követési számát (tracking) a rendelés visszaigazolásakor Ügyfél rendelkezésére bocsátjuk, ezáltal lehetséges a szállítmány nyomonkövetése
  • GLS belföldi szállítási díjtáblázat: 1. melléklet

5.3. Ingyenes kiszállítás feltételei

  • SOLO szirénát vásárló Ügyfeleink részére amennyiben a megrendelés nettó összege meghaladja a 100.000,- (egyszázezer) forintot, Budapest közigazgatási határán belül hetente egy alkalommal ingyen kiszállítjuk a megrendelést.
  • Ingyenes / díjmentes szállítással kapcsolatban további információ az 1. mellékletben

5.4. Szállítási idő

  • A teljesítés 2 munkanapon belül várható
  • Csomagfelvétel és kiszállítás csak munkanapokon, munkaidőben történik
  • Biztosítani kell az átvétel lehetőségét a jelzett időpontban

5.5. Áruátvétel

  • Kérjük, hogy minden esetben ellenőrizze a csomag sértetlenségét!
  • Amennyiben a küldemény rendben, sértetlenül megérkezett, Ügyfél az átvételi elismervényen – cégszerűen – aláírva igazolja az átvételt.
  • Amennyiben a csomag sérült, ne vegye át és/vagy készítsen, illetve készíttessen fényképes jegyzőkönyvet. A sérülés tényét elismertetve (cégszerűen) írassa alá a szállítást végző cég munkatársával. Ezt követően haladéktalanul értesítsen minket, hogy a szükséges intézkedéseket megtehessük.

5.6. Elveszett csomag

  • Amennyiben a küldemény elveszett – tehát 3-5 nap alatt sem érkezett meg -, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot. Mi jelezzük a futárcégnek, ahol megkezdik a panasz kivizsgálását. Az üggyel kapcsolatban tájékoztatjuk Önt.

5.7. Téves szállítás

  • Amennyiben a küldemény nem a számlán szereplő tételeket tartalmazza, reklamációra az átvételt követő egy munkanapon belül van lehetőség.

5.8. Át nem vett áru

  • Át nem vett küldemény esetén a címzett felelőssége a sérülésmentes küldemény üzletünkbe történő visszajuttatása és annak költsége.

6. Készülék bérlés

6.1. Bérleti szerződés feltételei

  • Szerződött partnereink részére az ENIGMA vevőkészülékre, illetve tartozékaira az esetleges javítás, vagy egyéb ok, például költözés idejére bérleti lehetőséget biztosítunk

6.2. Bérlet időtartama

  • Határozott, a bérleti szerződésben kerül rögzítésre.

6.3. Árak

  • A 2. melléklet tartalmazza
  • Amennyiben az Ügyfél közvetlenül a VILLBAU-tól vásárolta az ENIGMA készüléket, úgy a garanciális időszak alatt a javítás idejére ingyenesen biztosítunk cserekészüléket.

7. Elállási jog

7.1. Általános rendelkezések

  • Az elállás tényét minden esetben írásban, hiteles és igazolható módon kell közölni a másik féllel.

7.2. Ügyfél megrendeléstől való elállási joga

  • Visszaigazolt megrendelés visszavonása esetén Ügyfél a csomagfeladás, vagy a személyes áruátvétel előtt élhet elállási jogával.

7.3. VILLBAU megrendeléstől való elállási joga

  • Amennyiben az előzetes árajánlat kiadásától számítva több mint 30 munkanap telt el a konkrét megrendelésig, Cégünk nem köteles az – időközben lejárt – árajánlatban szereplő áron biztosítani a kért termékeket.
  • Késedelmes fizetés esetén VILLBAU Kft. fenntartja a jogot, hogy a tartozás rendezéséig megtagadja a további rendelések felvételét és teljesítését.
  • Amennyiben Ügyfél ellen fizetésképtelenségi (csőd- vagy felszámolási) eljárás, illetve végrehajtási eljárás indult, VILLBAU fenntartja a jogot a megrendelés teljesítésének megtagadására.

7.4. Ügyfél vásárlástól való elállási joga

  • Megrendelt és kiszállított/átvett termék esetében, amennyiben nem merül fel szavatossági igény, Ügyfél jogszerűen nem élhet elállási joggal.
  • Megrendelés hibás teljesítése esetén Ügyfél haladéktalanul jelezze elállási szándékát, illetve kérje a megrendelés kiigazítását, helyes teljesítését. Ebben az esetben a felmerülő költségeket VILLBAU állja.
  • VILLBAU Kft. csak azt a terméket köteles visszavenni, amelyet Ügyfél – számlával igazoltan – nála vásárolt, és eredeti, sértetlen állapotában üzletünkbe visszajuttatott.

8. Szavatosság, szerviz és garancia

8.1. Szavatosság

  • VILLBAU Kft. a hatályos jogszabályok értelmében vállal szavatosságot az általa gyártott vagy forgalmazott termékekre.
  • A szavatossági idő a termék átvételének időpontjában indul, használatba vételtől függetlenül.
  • A szavatossági igény benyújtása Ügyfél részéről írásban (e-mail útján) történik.
  • Szavatosság keretében, a kérdéses termék hibája vagy nem-megfelelősége esetén Ügyfél első körben javítást vagy cserét kérhet, második körben árkedvezményt, ezt követően – amennyiben még a szavatossági időn belül van – elállhat a vásárlástól.
  • Az érvényesen benyújtott szavatossági igényt VILLBAU lehetőség szerint 3 munkanapon belül teljesíti. Amennyiben erre nem nyílik lehetőség, Ügyfelet haladéktalanul értesíti és javaslatot tesz a kölcsönös megelégedést biztosító megoldásra.

8.2. VILLBAU által gyártott termékek esetén

  • VILLBAU Kft. az általa gyártott termékekre 3 év telephelyi garanciát (jótállás) vállal. VILLBAU telephelyére történő beszállítás, illetve a javított termék elszállításának költségei az Ügyfelet terhelik.

8.3. VILLBAU által forgalmazott termékek esetén

  • VILLBAU Kft. az által importált termékekre – SECOLink, GSN – 3 év telephelyi garanciát (jótállás) vállal.
  • Egyéb forgalmazott termékekre 1 év telephelyi garancia érvényesíthető

8.4. Szerviz, javítás

  • A terméknek szervizbe történő beszállítása, illetve elszállítása az Ügyfelet terheli, azonban külön díj esetében lehetőség van a szállítás megrendelésére.
  • A termék(ek) javítása a bevizsgálással kezdődik. A bevizsgálás az átvételkor az Ügyfél által megadott hibaleírás alapján történik. Az általunk feltárt hibajelenség alapján, Ügyfél külön kérésére, árkalkulációt készítünk. Az Ügyfél által jóváhagyott árkalkuláció alapján elvégezzük a javítást.
  • Amennyiben a javítás során további előre nem látható költség merül fel, azt minden esetben jelezzük az Ügyfél részére.
  • Ha a leadott eszközben a tesztek során nem találunk hibát, vagy az Ügyfél az általunk adott árkalkuláció alapján nem tart igényt a szolgáltatásunkra, akkor az érvényben levő un. “Bevizsgálási díj”-at kell megtérítenie.
  • A javítás befejezéséről email-ben vagy telefonon értesítjük az Ügyfelet. A kiértesítés napjától számított 3 hónap után VILLBAU jogosult a terméket értékesíteni, majd az értékesítést követően az Ügyféllel elszámolni.
  • A terméket kiadni az Ügyfél részére csak a Szerviz bevételi lap bemutatása esetén áll módunkban. Az elismervény hiányában a terméket csak az Ügyfél nevére szóló eredeti számla vagy bizonylat alapján adjuk ki.
  • Szolgáltatás teljesítéséről, illetve az 4-es pontban leírt nem teljesítésről is munkalap, illetve a munkalap alapján számla készül. A kiállított számlát az Ügyfél készpénzben, illetve megegyezés alapján átutalással köteles kiegyenlíteni.
  • A fizetés teljesítéséig VILLBAU jogosult a termék visszatartására.
  • Szolgáltató jelen szabályzatot az egyes javító-karbantartó szolgáltatásokra vonatkozó 249/2004.(VIII. 27.) Kormány Rendelet alapján alakította ki.

8.5. Nem-garanciális javítás

  • A jótállási idő lejárta után javításra hozzánk eljuttatott termék javítása minden esetben térítésköteles.
  • A javítás térítésköteles abban az esetben, ha a meghibásodást bizonyíthatóan túlfeszültség (pl. villámcsapás), természeti katasztrófa (tűzeset, földrengés, árvíz), vagy nem rendeltetésszerű használat, illetve helytelen kezelés okozta.
  • Amennyiben a kérdéses termék vizsgálata során az Ügyfél által jelzett hiba nem áll fenn, Ügyfél vizsgálati díjat köteles fizetni.

8.6. Szerviz-, javítási és kiszállási díjak, költségek

  • VILLBAU Kft. szerviz, illetve munkadíj árlista: 2. Melléklet

8.7. Szakvélemény kiadása

  • A javításra hozzánk beküldött termékről kérésre szakvéleményt állítunk ki. Ennek célja lehet biztosítási ügyintézésben való felhasználás vagy dokumentáció.
  • Szakvéleményt javítási és/vagy bevizsgálási díj megléte esetén tudunk kiállítani.
  • Ha a javítás sikeres volt, a szakvélemény tartalmazza a feltárt hibát, a javítás módját és a hibamentes működés bizonyítását, esetleges észrevételeket.
  • Ha a termék javítása nem lehetséges vagy nem gazdaságos, tehát a hibamentes működés nagy biztonsággal nem állítható helyre, a szakvélemény teljes értékűen bizonyítja ennek tényét.

8.8. Cserekészülék biztosítása

  • ENIGMA vevőkészüléket használó Ügyfeleink részére, a meghibásodott és hozzánk javítás céljából eljuttatott eszközök helyett a javítás idejére cserekészüléket tudunk biztosítani. Ez a szolgáltatás a 6.3 pontban meghatározott áron vehető igénybe.

8.9. Javított készülék visszajuttatása

  • VILLBAU az általa forgalmazott termékekre telephelyi garanciát vállal, illetve a garancián túli javítást is telephelyén végzi. A javítandó eszközöket így minden esetben VILLBAU telephelyére kell eljuttatni, ami az Ügyfél

8.10. Terméktámogatás

  • Kifutott, már nem forgalmazott termékek esetén cserét az esetlegesen még meglévő készlet erejéig biztosítunk (külső beszállító esetén is).
  • Kifutott, már nem forgalmazott termékek javítása a jogszabályban meghatározott terméktámogatási időn belül biztosított.
  • Amennyiben a kifutott vagy visszavont termék cseréje vagy javítása a garanciális időn belül nem lehetséges, Cégünk törekszik a megfelelő helyettesítő típus vagy megoldás biztosítására.
  • Az adott termékre vonatkozó terméktámogatás idejének lejárta után javítást – olyan objektív okok miatt, mint pl. a műszaki elavulás vagy alkatrész-hiány – nem vállalunk.
  • A támogatott termékek listája weboldalunkon megtekinthető.
  • A belátható időn belül kifutó vagy megszűnő termékekről lehetőség szerint előzetesen tájékoztatjuk Ügyfeleinket.

9. Felelősség megállapítása és korlátozása

9.1. Felelősség saját hatáskörben

  • Amennyiben a megvásárolt termék hibája következtében Ügyfélnek anyagi kára keletkezik, úgy a VILLBAU Kft. felelőssége a termék – számlán szereplő – értékének összegéig terjed.

9.2. Hatáskörön kívüli felelősség

  • Esetleges “vis maior” esemény vagy egyéb, VILLBAU hatáskörén kívül eső körülmény által okozott kár vagy kellemetlenség esetén VILLBAU-t nem terheli felelősség.

9.3. Harmadik féltől származó, tovább-értékesített termékek és szoftverek

  • Ezek meghibásodása vagy nem megfelelő működése esetén VILLBAU-t közvetlenül nem terheli felelősség.

9.4. Nem rendeltetésszerű használat felelőssége

  • Szavatosság és garancia tekintetében amennyiben bizonyítást nyer a termék nem rendeltetésszerű használatának vagy szándékos tönkretételének ténye, a felelősség teljes mértékben Ügyfelet terheli, ez esetben a garancia nem érvényesíthető.

9.5. Bizalmas információ továbbadása

  • Amennyiben Ügyfél bármely bizalmasnak minősített információt VILLBAU engedélye nélkül harmadik félnek továbbadja, vagy nem engedélyezett módon használja fel, az ebből adódó következmények, esetlegesen okozott károk felelőssége teljes mértékben Ügyfelet

10. Egyéb jogi szabályozások

10.1. A jelen ÁSZF-ben nem részletezett kérdések tekintetében az alábbi jogszabályok alkalmazandók

  • A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény
  • Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről a 2001. évi CVIII. törvény
  • A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény
  • A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) kormányrendelet
  • Az egyes tartósfogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) kormányrendelet
  • A fogyasztó és a vállalkozás jözötti szerződés értelmében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet

11. VILLBAU elérhetőségei

cégnév VILLBAU Biztosnágtechnika Kft.
cím (telephely) 1182. Budapest Üllői út 611
telefon +36 1 297 5125
+36 30 210 4580
e-mail mail@villbau.com
web www.villbau.com

1. Melléklet: GLS belföldi szállítási díjtáblázat

Nettó áruértékVillbau által gyártott termékeket
(is) tartalmazó rendelés esetén
(VB kommunikátor, Enigma II, Solo sziréna)
Csak a Villbau által képviselt
termékek rendelése esetén
(SecoLink, GSN, egyéb termékek és kiegészítők)
0 - 49.900 Ft-ig2.000,- Ft + ÁFA / csomag2.000,- Ft + ÁFA / csomag
50.000 Ft-tóldíjmentesdíjmentes
1 csomag súlya maximum 30 kg. lehet! A legnagyobb gyűjtődobozunk méretei: 62 x 42 x 42 cm. A díjmentességek egyidejű megrendelésre/feladásra vonatkoznak!
Bruttó számlaértékGLS utánvét költsége (a szállítási díjon felül)
0 - 49.900 Ft-ig1.300,- Ft + ÁFA

2. Melléklet: VILLBAU munkadíj-árlista

  • Megtalálható a DOKUMENTUMOK/ÁRLISTÁK oldalon
Információ

Cím: 1182 Budapest, Üllői út 611.

Tel: 1/297-5125

Fax: 1/294-2928

Email: mail@villbau.com

Megközelítés

47.436751 N

19.1927923 E

Nyitvatartás

H-Cs: 8:00 – 17:00

P: 8:00 – 15:00

Sz-V: ZÁRVA